بلیط لحظه آخری کیش شما را به رویاهایتان می رساند

آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 214
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 317
بازدید سال : 579
بازدید کلی : 1645

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

شاید خیلی از شما سریال قصه های جزیره را دیده باشید. همواره سفر به جزیره و اقامت در آن جزو رویایی ترین خاطرات ما در کودکی بوده است. اما با سفر به کیش و اقامت در این جزیره زیبا و دل انگیز رویای کودکی خود را محقق می کنید. کیش به قدری زیبا و دیدنی است که هیچگاه از سفر به آن پشیمان نمی شوید بلکه به یکی از زیباترین و ماندگارترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد.
اگر به دنبال سفر به سرزمین نوستالوژی ها هستید و تمایل دارید در هر زمان که بخواهید به کیش سفر کنید، پیشنهاد ما خرید بلیط لحظه آخری کیش است. برای خرید این بلیط دوست داشتنی بهترین راه مراجعه به یکی از کاملترین و جامعترین سایت های گردشگری است. تیک بان سایتی به روز و همگام با تکنولوژی روز دنیا مسافران را برای رسیدن به آرزوهایشان و خرید بهترین بلیط هواپیما مساعدت می کند.
برای این که بتوانید به راحتی این بلیط را تهیه کنید فقط کافیست در سربرگ تیک بان گزینه هواپیما داخلی را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن اطلاعاتی چون مبدا، مقصد و تاریخ روی کلمه جستجو کلیک کنید. سپس به لیستی از انواع بلیط کیش دسترسی خواهید داشت. اما ازبین این همه بلیط چگونه بلیط لحظه آخری را تشخیص دهیم؟
بلیط لحظه آخری در لحظات آخر پرواز به فروش می رسد. اگر زمان زیادی به پروازی باقی نمانده باشد و هنوز صندلی های هواپیما خالی مانده باشد، اقدام به فروش بلیط لحظه آخری می کنند که در زمان خلوت سال به علت عدم استقبال مسافران، با تخفیف ویژه ارائه می شود.
این زمان برای مسافرانی که قصد سفر های ارزان به جزیره را دارند، مناسبترین زمان رزرو بلیط است.
اما همیشه قیمت بلیط لحظه آخری کیش ارزان و اقتصادی نیست. بلکه در ایام شلوغ و پرمسافر ممکن است حتی قیمتی بالاتر از حد مصوب داشته باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود