آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 41
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 79
بازدید سال : 341
بازدید کلی : 1407

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
نظرات

تور لحظه آخری چیست؟

در صورتی که با نزدیک شدن زمان سفر، تعداد مسافران کافی نباشد، آژانس های مسافرتی مجبور می شوند با صندلی های خالی و بلیط هایی که روی دستشان مانده پرواز کنند. از این رو این آژانس ها تصمیم میگیرند بلیط های باقیمانده را با قیمت های پایین و تخفیفات ویژه  در لحظه های آخر به فروش برسانند. 

خصوصیات بلیط های لحظه آخری 

این بلیط ها اکثرا از نوع چارتر و ویژه مقاصدی است که زمان، برای سفر در آنها مهم است. کیش به علت شرایط خاص آب و هوایی که دارد در فصول گرم سال کم مسافر می شود. بنابراین در این زمانها قیمت بلیط کیش، لحظه آخری و ارزانتر ارائه می گردد. 

برای خرید بلیط لحظه آخری کیش باید هر لحظه آماده سفر بوده و چمدانتان را بسته باشید؛ زیرا هر لحظه امکان دارد پرواز شما اکی شود.

 در بلیط کیش لحظه آخری امکان کنسلی، لغو یا استرداد وجود ندارد و در صورت امکان نیز جریمه آن بسیار زیاد است و به هیچ عنوان نمی صرفد. بنابراین در هنگام رزرو بلیط کیش لحظه آخری این موارد را در نظر داشته باشید. 

تعداد بازدید از این مطلب: 10
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : tikban
تاریخ : یک شنبه 30 تير 1398
نظرات

اگر به دنبال بلیط کیش ارزان قیمت هستید، می توانید از بلیط کیش لحظه آخری استفاده کنید. بسیاری از شرکت های هواپیمایی که در خطوط هوایی کیش فعالیت می نمایند، با توجه به نزدیکی پرواز و پر نشدن صندلی ها بلیط های هواپیما را با تخفیف ارائه می دهند. بلیط کیش لحظه آخری معمولا ارزان تر از حالت عادی بلیط چارتر و بلیط سیستمی می باشد. این تخفیف باعث می شود شرکت هواپیمایی مورد نظر تمامی بلیط های موجود خود را به فروش رسانده و از ضررهای احتمالی جلوگیری می کند. در این شرایط متقاضی بلیط کیش نیز می تواند بلیط کیش را با قیمت پایین تری از حد معمول خود خریداری نماید.

بلیط کیش لحظه آخری را از سایت تیک بان بخواهید. سایت تیک بان با قیلترهای به کاربرده این امکان را برای متقاضیان عزیز فراهم ساخته تا بلیط لحظه آخری کیش را راحت تر خریداری نمایند. با تیک بان بلیط کیش لحظه آخری را تیک بزنید. سایت ویرا محتوا تولید محتوا را به سبک های مختلف انجام می دهد. تولید محتوای گرافیکی مانند اینفوگرافیک و موشن گرافیک ، تولید محتوا صوتی یا همان تولید پادکست ، تولید محتوای متنی ، تولید محتوا شبکه های اجتماعی و اینستاگرام گوشه ای از سایت تخصصی تولید محتوا ویرا محتوا است. همچنین این سایت با سایت های مطرح گردشگری همچون تیک بان، گردشا، بلیط وان، املاک باشی، ایران ماوا و تهران سوئیت افتخار همکاری داشته است. تولید محتوای گردشگری خود را از سایت ویرا محتوا بخواهید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 8
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود