آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 57
بازدید سال : 319
بازدید کلی : 1385

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

تصور کنید بلیط هواپیمای خود را رزرو کرده اید و بار سفر را بسته اید ولی ناگهان از رفتن به سفر منصرف شده ومجبور به لغو آن می شوید. دراین مواقع به هزینه ای که برای خرید بلیط پرداخت کرده اید، می اندیشید و نگرانید چگونه مراحل کنسلی و استرداد را طی کنید. در این مقاله دراین باره صحبت خواهیم کرد.
ممکن است برای هر مسافری موضوع لغو سفر و استرداد بلیط پیش بیاید. در وهله اول باید به دور از هرگونه تشویش و نگرانی به سایت مورد نظر مراجعه کنید زیرا استرداد آنلاین بهتر از دیگر روشها و سریعتر است. اگر بلیط خود را به صورت آنلاین و از سایت های معتبر خریداری کرده باشید، دراین مواقع نیز راحتتر و سریعتر خواهید بود.
بعد از ورود به سایت درخواست کنسلی خود را اعلام کرده و فرم مخصوص آن را پر می کنید. شرکت هواپیمایی بعد از بررسی درخواست شما و بعد از کسر مبلغ جریمه کنسلی بر طبق قوانین شرکت مورد نظر مابقی هزینه بلیط را به حساب شما بازپس داده و به حسابتان واریز خواهد کرد.
حال این سوال پیش می آید که آیا بلیط لحظه آخر ی کیش را می توان کنسل کرد؟ آیا پول رزرو بلیط آن قابل استرداد می باشد یا نه؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر بلیط لحظه آخری شما از نوع چارتر باشد، غیرقابل استرداد می باشد البته در برخی مواقع و طبق برخی قوانین این امکان برای بلیط های چارتر نیز وجود دارد که بسته به شرکت هواپیمایی متغیر است. اما اگر بلیط لحظه آخری از نوع سیستمی باشد قابلیت کنسلی دارد ولی عملا زمانی برای این کار وجود ندارد زیرا این بلیط را در زمان بسیار کمی مانده به پرواز خریداری کردا اید. بنابراین اگر سفر شما قطعی می باشد اقدام به خرید بلیط لحظه آخر ی کیش نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

 برای خرید بلیط لحظه آخری کیش، باید در هر لحظه آماده پرواز باشید. برای اینکه شانس بیشتری برای خرید بلیط لحظه آخری کیش داشته باشید، ناگزیر باید فصول خلوت سال را برای سفر به کیش انتخاب نمایید. در این ایام به آسانی می توان بلیط کیش را بسیار ارزانتر از همیشه خریداری کرد و از یک سفر ارزان قیمت و اقتصادی لذت برد.
این فصول از اواسط اردیبهشت آغاز شده و تا اوایل پاییز ادامه پیدا می کند. سفر به کیش در این ماهها بسیار ارزان است و همچنین رزرو هتل نیز از قیمت بسیار پایینی نسبت به دیگر ایام سال برخوردار می باشد.
اما در خرید بلیط لحظه آخری کیش، بهتر است از قوانین این نوع بلیط ها مطلع شوید سپس اقدام به رزرو نمایید چرا که بلیط های لحظه آخری دارای خصوصیات متفاوتی نسبت به بلیط های سیستمی می باشند.
ویژگی های بلیط لحظه آخری
بلیط لحظه آخری معمولا در دسته بلیط های چارتر قرار دارند از این رو تمام قوانین بلیط های چارتر درباره این بلیط ها نیز صدق می کند.
بلیط های چارتر غیر قابل استرداد و غیر قابل کنسلی می باشند بنابراین اگر سفر شما قطعی می باشد اقدام به خرید بلیط لحظه آخر ی نمایید.
بلیط لحظه آخری کیش نرخ بلیط کودکان و بزرگسالان یکسان می باشد. در سفر با کودکان به کیش به این مورد توجه داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما کیش و بلیط لحظه آخری آن به عوامل گوناگونی چون نوع بلیط، نوع هواپیما، نوع کلاس پروازی و نوع خدمات ارائه شده به مسافر بستگی داشته و برحسب مورد هرکدام از آنها متغیر می باشد. به طور کلی بلیط لحظه آخری چارتر در کلاس اکونومی با حداقلترین خدمات از پایین ترین قیمت برخوردار است.
برای خرید بلیط لحظه آخری کیش حتما سری به تیک بان بزنید و از قیمت های ارزان و اقتصادی آن مطلع شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

شاید خیلی از شما سریال قصه های جزیره را دیده باشید. همواره سفر به جزیره و اقامت در آن جزو رویایی ترین خاطرات ما در کودکی بوده است. اما با سفر به کیش و اقامت در این جزیره زیبا و دل انگیز رویای کودکی خود را محقق می کنید. کیش به قدری زیبا و دیدنی است که هیچگاه از سفر به آن پشیمان نمی شوید بلکه به یکی از زیباترین و ماندگارترین خاطرات شما تبدیل خواهد شد.
اگر به دنبال سفر به سرزمین نوستالوژی ها هستید و تمایل دارید در هر زمان که بخواهید به کیش سفر کنید، پیشنهاد ما خرید بلیط لحظه آخری کیش است. برای خرید این بلیط دوست داشتنی بهترین راه مراجعه به یکی از کاملترین و جامعترین سایت های گردشگری است. تیک بان سایتی به روز و همگام با تکنولوژی روز دنیا مسافران را برای رسیدن به آرزوهایشان و خرید بهترین بلیط هواپیما مساعدت می کند.
برای این که بتوانید به راحتی این بلیط را تهیه کنید فقط کافیست در سربرگ تیک بان گزینه هواپیما داخلی را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن اطلاعاتی چون مبدا، مقصد و تاریخ روی کلمه جستجو کلیک کنید. سپس به لیستی از انواع بلیط کیش دسترسی خواهید داشت. اما ازبین این همه بلیط چگونه بلیط لحظه آخری را تشخیص دهیم؟
بلیط لحظه آخری در لحظات آخر پرواز به فروش می رسد. اگر زمان زیادی به پروازی باقی نمانده باشد و هنوز صندلی های هواپیما خالی مانده باشد، اقدام به فروش بلیط لحظه آخری می کنند که در زمان خلوت سال به علت عدم استقبال مسافران، با تخفیف ویژه ارائه می شود.
این زمان برای مسافرانی که قصد سفر های ارزان به جزیره را دارند، مناسبترین زمان رزرو بلیط است.
اما همیشه قیمت بلیط لحظه آخری کیش ارزان و اقتصادی نیست. بلکه در ایام شلوغ و پرمسافر ممکن است حتی قیمتی بالاتر از حد مصوب داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

کیش جزیره ای زیبا در آبهای خلیج فارس است و در استان هرمزگان قرار دارد. از آنجایی که کیش جزیره می باشد دارای آب وهوای گرم و مرطوب بوده و درتابستان هوا بشدت گرم می شود.
برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی بهتر است از اوایل پاییز تا اوایل بهار را در نظر بگیرید زیرا این چندماه فرصت طلایی سفر به کیش است. با سفر به کیش از دیدنی های مختلف و متنوع آن دیدن کنید و لذت ببرید.

  • جاذبه های گردشگری کیش
  • پارک های آبی
  • کشتی یونانی
  • پارک دلفین ها
  • شهر زیرزمینی
  • مراکز خرید لوکس
  • باغ پرندگان
  • شهرباستانی حریره

 سریعترین راه برای سفر به کیش، سفر با هواپیماست. این جزیره زیبا در ایام نوروز بسیار شلوغ و پرمسافر می شود. به طوری که دست یابی به بلیط هواپیما کیش کمی پیچیده وسخت به نظر می رسد. در این مواقع بهترین راه مراجعه به وب سایت تیک بان است که با ارائه انواع بلیط کیش مسافران را برای سفری هیجان انگیز و شاد یاری می کند. یکی از راهکارهای سفر به کیش، خرید بلیط لحظه آخری کیش است. با رزرو بلی طلحظه آخری امکان سفری ارزان و اقتصادی مهیا می باشد. به غیر از این می توان در هر لحظه تصمیم به سفر گرفت و فورا اقدام به خرید بلیط کیش نمود. بلیط لحظه آخری کیش اقدامی هوشمندانه برای مسافرانی است که قصد دارند از فرصت ها استفاده کنند. درتیک بان می توانید در هر لحظه اقدام به خرید بلیط کیش نمایید چراکه تیک بان با همکاری 900 ایرلاین داخلی وخارجی در تمام ایام سال توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را به نقاط تحت پوشش دارد. همچنین بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش را درتیک بان تجربه خواهید کرد. با مراجعه به سایت و مقایسه با سایت های دیگر این موضوع به خوبی مشهود می باشد.








تعداد بازدید از این مطلب: 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود