بلیط لحظه آخری کیش را چگونه مسترد کنید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 74
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 177
بازدید سال : 439
بازدید کلی : 1505

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398
نظرات

تصور کنید بلیط هواپیمای خود را رزرو کرده اید و بار سفر را بسته اید ولی ناگهان از رفتن به سفر منصرف شده ومجبور به لغو آن می شوید. دراین مواقع به هزینه ای که برای خرید بلیط پرداخت کرده اید، می اندیشید و نگرانید چگونه مراحل کنسلی و استرداد را طی کنید. در این مقاله دراین باره صحبت خواهیم کرد.
ممکن است برای هر مسافری موضوع لغو سفر و استرداد بلیط پیش بیاید. در وهله اول باید به دور از هرگونه تشویش و نگرانی به سایت مورد نظر مراجعه کنید زیرا استرداد آنلاین بهتر از دیگر روشها و سریعتر است. اگر بلیط خود را به صورت آنلاین و از سایت های معتبر خریداری کرده باشید، دراین مواقع نیز راحتتر و سریعتر خواهید بود.
بعد از ورود به سایت درخواست کنسلی خود را اعلام کرده و فرم مخصوص آن را پر می کنید. شرکت هواپیمایی بعد از بررسی درخواست شما و بعد از کسر مبلغ جریمه کنسلی بر طبق قوانین شرکت مورد نظر مابقی هزینه بلیط را به حساب شما بازپس داده و به حسابتان واریز خواهد کرد.
حال این سوال پیش می آید که آیا بلیط لحظه آخر ی کیش را می توان کنسل کرد؟ آیا پول رزرو بلیط آن قابل استرداد می باشد یا نه؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر بلیط لحظه آخری شما از نوع چارتر باشد، غیرقابل استرداد می باشد البته در برخی مواقع و طبق برخی قوانین این امکان برای بلیط های چارتر نیز وجود دارد که بسته به شرکت هواپیمایی متغیر است. اما اگر بلیط لحظه آخری از نوع سیستمی باشد قابلیت کنسلی دارد ولی عملا زمانی برای این کار وجود ندارد زیرا این بلیط را در زمان بسیار کمی مانده به پرواز خریداری کردا اید. بنابراین اگر سفر شما قطعی می باشد اقدام به خرید بلیط لحظه آخر ی کیش نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود