بهترین زمان خرید بلیط هواپیما دزفول

آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : پنج شنبه 23 مرداد 1399
نظرات

بلیط هواپیما دزفول را با تیک بان رزرو کنید. دزفول شهری در استان خوزستان با قدمتی دیرینه است که معماری زیبای بناهای آجری آن، لقب موزه آجر ایران را به این شهر بخشیده است. دزفول در واقع همان "دژپل" بوده که به تدریج به دزفول تغییر نام داده است. کهن شهر دزفول به "پایتخت مقاومت ایران" شهره است. در طول جنگ تحمیلی، دزفول موشک باران بسیاری را تحمل کرد.

 
جاذبه های گردشگری دزفول

با گشت و گذار در دزفول حوصله تان سر نمی رود. لیستی از مناطق دیدنی و جذاب دزفول را به شما معرفی می کنیم. آبشار شوی، آسیاب آبی، بقعه یعقوب لیث صفاری، رود دز، تفرجگاه ساحلی کله علی، دره کول خرسون، تپه های باستانی چغامیش، قلعه شاداب، دریاچه شهیون، خانه تاریخی سوزنگر، شهر باستانی جندی شاپور، آستانه سبزقبا، دریاچه میانه، موزه مردم شناسی حمام کرناسیون، کت های دزفول، امامزاده رودبند و بازار قدیمی دزفول که کاروانسرایی در آن واقع شده است.

دزفول و غذاهای خوش طعم جنوبی

اگر به دزفول می روید حتما قلیه ماهی را امتحان کنید. دزفول غذاهای متنوع و خوشمزه ای مانند آش ارده، سمبوسه، فلافل، حمیس توله، بورانی، باقلای سبز، شوربا و ماهی صبور دارد که هر سلیقه با هر ذائقه ای آن را می پسندد. شیرینی های دزفول: هم شامل حلوا ارده، حلوا سیلونی، لوز کنجد، بامیه، کلوچه خرمایی، کلوچه دزفولی و حلوا قبیت می باشد. صنایع دستی و سوغاتی های دزفول نمد مالی، خراطی، گیوه دوزی، ورشو سازی، قلم نی، کپوبافی است.

 

 

بهترین بازه زمانی خرید بلیط هواپیما دزفول

دزفول در منطقه نیمه بیابانی و نیمه خشک واقع شده است. بخش شمالی شهر در قسمت جلگه ای و بخش جنوبی آن در قسمت استپ گرم بیابانی می باشد. پاییز و زمستان مدیترانه ای دارد که باعث سرسبزی منطقه در این فصل از سال می شود. گرمترین ماه سال تیر و سردترین ماه دی می باشد. بهترین زمان سفر به دزفول، اواخر زمستان و ایام عید نوروز است.برای خرید بلیط هواپیما دزفول ، خرید بلیط لحظه آخری دزفول ، بلیط چارتر دزفول و تهیه بلیط ارزان دزفول در این بازه زمانی می توانید از طریق سایت تیک بان اقدام نمایید.

بهترین زمان سفر از نظر جاذبه های فرهنگی

مردم دزفول هم مانند همه ی مردم ایران زمین، از فرهنگی غنی برخوردارند. مراسم سوگواری محرم که شامل علم گردانی در بقعه رودبند، علم عباس، شیدونه و مشعل گردانی ست؛ نمادی از عزاداری مردم شهر، برای سالار شهیدان است. مراسم استقبال از بهار هم بسیار دیدنی و جالب است. سمنو پزان، پخت شیرینی، مراسم علفه، شاهنامه خوانی، سیزده و چهارده بدر و انجام بازی های نوروزی مثل تخم مرغ بازی، الختر، هوپ هوپک و کل جنگ گوشه ای از جذابیت های فرهنگی دزفول می باشد. با خرید بلیط هواپیما دزفول در ایام نوروز با فرهنگ مردم این شهر آشنا می شوید.

مراکز خرید دزفول

  • پاساژ امین
  • پاساژ مسعودی
  • بازار قدیم یا کهنه بازار
  • مرکز خرید مجدی
  • مرکز خرید مسعودی
  • پاسارگاد

پرواز به تهران از دزفول

پروازهای دزفول - تهران با تیک بان با بهترین قیمت های بازار از(دزفول) دزفول به (تهران – مهر آباد, تهران – امام خمینی) تهران پرواز کنید. برای بررسی دسترس بودن و رزرو پرواز تهران - دزفول خود، به کادر بالا نگاه کرده و تاریخ عزیمت و بازگشت خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه های مربوط به مسافران بزرگسال، کودک و نوزاد، به طور همزمان چند بلیط هواپیمایی تهران - (فرودگاه دزفول) دزفول (فرودگاه تهران – مهر آباد, تهران – امام خمینی) خریداری کنید. چنانچه تنها علاقه مند به پروازهای مستقیم تهران - دزفول، مقصدهای متعدد یا توقف های میان راهی هستید، می توانید نوع پرواز خود را فیلتر کنید.

اطلاعات

دزفول و تهران در فاصله 458 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ها 00:39 ساعت است (این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیر های هوایی متغیر باشد)

 

پروازها به مقصد تهران

پروازهای به مقصد تهران (ایران) که بیش از همه مورد درخواست کاربران قرار گرفته است. در جدول زیر پروازها از چند شهر مهم به مقصد تهران (ایران) نشان داده شده اند. تمامی پروازها از فرودگاه دزفول انجام می شود.

 

 

مقصد‌های برتر در ایران

پرواز خود از تهران (ایران) به مهم ترین شهرهای جهان رزرو کنید. در کادر زیر پروازها از تهران (ایران) به مهم ترین شهرها آمده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود